yenianne___ normal canım hatta uyuyor yatağa koyunca geri uyaniyorlar bide deli.gibi ağlıyorlar bende kafayı yicektil bu çocuk acmi neden ağlıyor diye herkese soruyordum gazı varsir diyorlar di😅ama yenidoğan zamanı bence hep öyle 3.ayda anca düzeldi Allah sabır kolaylık versin biraz daha sabret şimdi yenidoğan zamanını özlüyorum biz 6 aylık olduk ☺️🤲