Kayra_68_aksaray Kürtaj olalı 1 ayı geçti bu süreçte ara lekelenme ler oldu adet olmadım normalmi bilgisi olan yazabilirmi
hayal342 Kayra_68_aksaray bebeğimi kaybetmiştim kürtajdan 35 gün sonra ilk adeti aşırı yoğun şekilde oldum ama 2 aya kadar da olmayabilirmişin normalmiş
Kayra_68_aksaray hayal342 anladım canım hamile kalmaktan korkuyorum iyi de korunduğu ndan eminim ama yınede soru işareti kalıyor