Serranin_annesi ikiprensesannesiiyim ben iki bebemden de hiç para almadım nereye başvuru yapılıyor herkes alabiliyor mu
ikiprensesannesiiyim anneyimmmben cok iyi olur hemwn yatarsa bi yere borcum var çünkü suann ödeme imkanım yok yatar yatmaz ödemem lazım
hanimihra Hemen yatıyor ama hastanenizin bildirdiğinden emin olun ben martta doğum yaptım hastane bildirmediği için mayısta aldım