Hazom asel_mother ben okyay alıyorum hepimiz tahini çok tüketiriz. İnternet sitesinden sipariş veriyorum. Kardeşim wefood kullanıyor ikimiz de memnunuz
asel_mother saremomm_ severek yiyor mu peki wefood falan makarna lütfen de varmış ama wefood a acı diyorlar hangisini alacağımı şaşırdım
saremomm_ Kuzucukhanim1289 onun hakkında pek bilgim yok burada şubesi var ama online bakın isterseniz
asel_mother momas sitesinden almak gerekiyor ama demi og nin ürünlerinde çorba almştık taş çıktı içinden
momas asel_mother denk gelmiş demek ki kötü olmuş ben her 2 ayda bir alışveriş yapıyorum çok memnunum evet sitesinden alıyorum