Arkadaşlar kızıma bugün 2. Dozu yapıldı Menenjit aşısının. Bütün gün normaldi bir şeyi yoktu. Hatta hiç aşı yapılmış gibi değil keyifli diyorduk. Yarım saat önce ciddi bir şekilde ağlamaya başladı. Bacağına dokundurtmuyor. Dokununca bağırıp ağlıyor. Neden olabilir? Aşı sonradan acı veya ağrı mı yapıyor? Böyle bir etkisi var mi? Doktoruna yazdım cevap vermedi daha. Bilgisini olan yazabilir mi? 😓