alpaslanmom_ Kartanesi26_ canım 3 gün benimkide çok kötüydü bugün biraz meme içti ama mama asla içmedi sessiz ortamda emzirmeye çalış
Kartanesi26_ alpaslanmom_ valla ben bu bebeyi hiç anlamadım aşırı zor bi çocuk huysuz huzursuz ağlak iştahsız 🤦🏻♀️ikinciye tövbe ettirdi beni 🙈
alpaslanmom_ Kartanesi26_ bizde aynıyız 24 saat katıla katıla ağlıyor götürmediğim doktor götürmediğim bölüm yok huyu bu hiçbirşeyi yok dediler