alpaslanmom_ 4 ay 13 günlük bebeğim var ne meme ne biberon tutmuyor ağzına aldığı aldığı an çığlık kıyamet kopuyor meme verdiğimde çekiştiriyor sürekli aç ama asla almıyor ne yapacağım
dayes alpaslanmom_ 4. Ay atağında bizde de meme reddi olmuştu ben yürüyerek ve hafif zıplatarak emzirmeyi deniyordum çok kısa da olsa emiyordu
nura97 alpaslanmom_ benimki de 4 ay 13 gunluk. Sukur redd yasamiyoruz ama gunduz uyumuyor arkadas 😐 15 dk uyuyo inanirmisiniz 😞 uykuya nasil bir direnme yasiyoruz anlatamam. Daha 3 gune kadar normaldik. Ne zaman biter ya bu donemmm
Kartanesi26_ alpaslanmom_ aynı durumdayız meme reddi vardı zaten şimdi biberon da almıyor uykulu hallerinde anca ne içerse onla duruyor çok üzülüyorum dişi kaşınıyor ağzı salyalı :(
alpaslanmom_ dayes az önce yürüyerek 5 dakika tutamadım göğsümde , mama deniyorum diliyle itiyor biberonu beslenmeyi reddediyor
ibis alpaslanmom_ bizimkide öyle. Ek gıdaya geçtik biz ben biraz takviye ediyorum ama hiç değil şırıngayla veriyordum
alpaslanmom_ ibis doktorla konuştuk dün ek gıdayı bende söyledim 2 haftada 400 gram almış yeterli gerek yok dedi ama yemiyor yani memeyle biberonla kavga ediyor
ibis alpaslanmom_ bizimki mama yediği için biraz kilosuda vardı biz başlamıştık 4 ay 15 günlükken. Bir anda bir şeyler oldu çocuk ne biberon istedi ne mama içti hala öyle diliyle biberonu itiyor çıkartıyor. Biraz dişleri kaşınıyor belki iyi geliyor diyeceğim ama aç yani biliyorum midesi gurulduyor yemin ederim.
alpaslanmom_ nura97 bizde 3 güne kadar normaldik hatta kilosu fazla ama neden düne kadar yiyen çocuğa ne oldu , gündüz bizdede kısa uyku var gece uyanır uyumaz dengesi bozuldu
alpaslanmom_ ibis bizimki 8 kiloydu şuan ne kadar bilmiyorum normal mi :( mama ve meme besleniyor zaten ve doymuyor suan 150 içen çocuk 30 içiremiyorum
ibis alpaslanmom_ bizimki de 8 kilo şuanda aslında çok iyi sizinkinin de kilosu. Benim oğlumun adı da Alparslan Aras 🥰 120yi zor içiyor geceleri 150 bazen
asao alpaslanmom_ yanin8 kilo kac olsun istiyorsunuz anlamadim mama yiyen cocuk zayif kalmaz yani zaten merak etmeyin masallahi var
Kartanesi26_ alpaslanmom_ vall bizde 4 ay 4 günlüğüz daha inşallah geçer kilosu da az kızımın şimdi de yemiyor geçen de turuncuydu idrarı :/
alpaslanmom_ Kartanesi26_ o bizdede oldu dün idrar tahlili yapıldı temiz çıktı sıvı kaybından oluyormuş
Kartanesi26_ alpaslanmom_ evet işte beslenmediği için oluyor 😰nereye kadar gider böyle bilmiyorum endişeliyim bende umarım geçer tez zamanda