Doğmuş doğalı uykusu aslında hep aynı hep geç yatıyodu ilk doğduğu zamanlar bile aynıydı gece 1 2 görmeden uyumuyo uyutsamda uyanıyo yine o saatleri bekleyip gece uykusuna o şekilde yatıyo 11 12 hatta bazen 1de uyanıyo öğlen yeni doğan bebek gibi 2 saat olmadan tekrar uyumak istiyo bu böyle tekrar edip duruyo reflü yatağında yatıyo asla bırakmıyo o olmadan uyumuyo uyanınca yatağıda kucağına alıp gezdiriyoruz doktora daha önce sordum erken uyandır uyutma dedi denedim 1 hafta ama nafile burnumdan geldi yine uyumak istedi 2 saatte bir böyle olan var mı ne yapabilirim uzun oldu kusura bakmayın