AlparslanMom61_ Anne sütü alıyor biliyorum 10 gün yapılmazsa normal kabul ediliyor ama 7 gündür yapmıyor ve hiç bu kadar uzun süreli yapmadığı olmamıştı ne yapmam lazım?
ibis AlparslanMom61_ benim oğlumda 3 aylıkken böyle bir süreç yaşadı ve hatta uyaransız kaka yapmıyordu. Sonrasında düzeldi tabiki ama eğer çok bunalıyorsa zeytinyağ kullansbilirsiniz. Makatı uyarmak son çareydi ve yapmak zorunda kalmıştım. 🥲
Rwerdst AlparslanMom61_ 10 gün olayı saçma geliyor bana. Anne sütü alıyorsa 10 gün normal deniyor elbette. Açıkçası doktorum ne kadar 10 gün densede 5 gün sonrasına bırakmak istemiyoruz dedi bana. Lavman yapıldı arkadaşımın oğluna da defalarca. 7 gün gerçekten çok fazla bir acile gidin bence. Çocuğa da yazık.
AlparslanMom61_ tugcedefne5561 yapıyorum yapmaz mıyım gazını çıkarıyor sadece kendisi sıkma durumu da yok aslında neden yapmıyor bilemiyorum
AlparslanMom61_ ibis yok ya kendini böyle sıkıp kasmıyor normal yani huzurlu gülüyor ediyor ama kaka yok gaz çıkarıyor sadece
AlparslanMom61_ Rwerdst yarın randevumuz var doktorumuza soracağım. Ama kendini sıkmıyor kasmıyor yani mutlu huzurlu sadece gazını çıkarıyor neden kaka yapmıyor anlamadım normalde 2 günde bir yapardı