bizim de öyleydi. beşiğin yönünü diğer tarafa aldım. Bana dönüp uyuduğu için mecburen çeviriyordu. bazen bizim ki de istemeyince bence tamamen yanına çevirerek uyuttum. tabii gündüzleri öyle uyutuyorum gece sırt üstü, gündüz tamamen sola dönük yatırıyorum gözüm üstündeyken. düzelme oldu bizimkinde bir de bunu deneyin.