Bir ben mi böyleyim kızlar,günümün neredeyse yarısı mutfakta geçiriyorum kahvaltıdan sonra bulaşık yıka yerleştir çocuğun öğününü hazırla yedir kaldır akşam yemeği yapma derken günüm hep orada geçiyor sizlerde nasıl geçiyor ,mutfaktaki bu döngü çok yorucu hele de bu sıcaklarda 🥲