anneu oğlumun ilk yıkamasında hemşire çağrıp yıkattım. Ve onun tekniğiyle 2 ay yaptım 1-2 kere ağlamıştı ve sonrasında suya aşık oldu çıkarında ağlamaya başlıyodu😁 müslin ince bir örtüyle hafifce sarıp bebek küvetine koyuyorsun hafifce ayaklardan suya başlıyosun sonra vücudunu ıslatıp örtüsünü çıkarıp yıkamaya başlıyorsun şuanda oğlum 3 aylık ve sudan zor cıkarıyoruz 😅