Koalammm Aylardır akıyor ama üç gündür felaket oldu üstü ıslanıyor ağzı hiç kurumuyor 8 aylık olduk.artık gerçekten diş mi geliyor
Mehmetemirimm Koalammm benim bebeğimin dişinin olacağı yerler şişmiş iki yeri ama daha çok küçük yarın.doktora götürcem
Frd_isml Koalammm genelde öle derler ama her çocuk bir olmuyor canım beyazlık görünüyorsa diştir benim oğlumun öle pek salyası akmamıştı
Azra01_07 Benim kizimda 8 aylık bugun atesi 39 bucuk oldu salatalik kopariyor damagiyla .beyazlik var hafif ama kabarıklık yok dis mi acaba
Kumrununtanesi Farklı bir durum olduğunu düşünmüyorum ama kıl kurdu gibi durum da olabilir. Pek bir bilgim yok endişelendirmeyeyim sizi.Doktora danışmak da fayda var.
Nilmur00 Kızlar benim kızımda 8 aylık 3 gündür damağında hafif beyazlık var gülerken falan belli olacak şekilde tam ilk dişlerin çıktığı kısımda ama kabarıklık yok ve gece sık kalkmaya başladı acaba diş midir fikirleriniZi bekliyorum 🙃