ikiaslanannesi Ben diğer iki isimli çocukların anne babaları tarafından tek isimlerinim kullanılmasına bile karşıyım. Bebeğim iki isimli olduğu için herkesin iki ismini de kullanıyorum 😅😂
Bebeğime ilk ismiyle hitap edenlere bile gıcık oluyorum.🙄
İsim de şöyle bir olay var arkadaşlar o ismi veya isimleri dünyaya gelmeden önce bebeğimiz seçiyor. İsimlerdeki harfler bebeğimiz için Kadersel açıları karşılıyor.
Yani iki isminiz varsa veya bebeğinize iki isim koyduysanız ikisini de kullanın 🫶🏼