busehavva irem066 biz yaptırdk 2 ay önce,bir sorun yaşamadk eve gelince calpol verdim bir defa sadece,şükür güzel atlattk
yavrupandaannesi irem066 çok şükür benim ağır seyretmedi ilk gün ateşi 38.5 üstü oldu calpol verince düştü ertesigüne çok şükür ateş kalmadı
3kedili2bebekli irem066 oğlumda hiç bir şey olmadi kızımın bacagi şişti kızardı hiç mudehale etmedik 2 günde geçti o kadar
nnoktaa irem066 dün olduk. Oğlumda normalde bugüne kadar hiçbir aşı ateş yapmamıştı. Keyfi yerindeydi. Gece biraz ateşlendi dolven verdim. Düştü. Şu an sıkıntı yok