deli_bir_hatun Estetik yaptıramıyorum ama burun dolgusu düşünüyorum ama riski varmış öyle duydum buna rağmen yaptırmak istiyorum korkuyorum da yaptıran varmı
amazontuba deli_bir_hatun yaptıran tanıdığım vardı inan hiç bi değişim olmadı 1 ay sonra gene aynı. Rotüş filan deniliyor ama defalarca yaptırmaya değer mi bilmem. Belki ciltten cilde farkeder bilemiyorum tabii orasını. İlerde ameliyat düşünülürse dolgunun engel teşkil edeceğini duymuştum
yavrupandaannesi deli_bir_hatun dolgu belli bir zaman sonra eriyor malesef düzenli ve sık aralıklarla yaptırmanız gerekiyor .. yani buna sürekli ora harcayacağınıza ve acı çekeceğinize bir kere yaptırıp istediğiniz görünüme kavuşun
Deletedmom_897 deli_bir_hatun Bende hafif kaldırmak için çok araştırdım ancak bir tane olumlu yorum göremedim. Göz kanalları bile kapanan olmuş.
poyrazmom2604 deli_bir_hatun kardeşim yaptırdı davul gibi şişti burnu 15 gün sonra rötuj falan olcak dendi ama değişen bişey yoktu 1 ay olmadan eridi gitti zaten