Bebeğim 13 aylık bir sorun çıkmasa bu haftaici sünnet ettireceğiz aslında ben 3 4 aylıkken yaptırmak istedim ama eşim vs erteledi. Şuan emekliyor asla yerinde kucakta durmuyor gece uyurken de çok dönüyor surekli yüz üstü bu beni korkutuyor ilk çocuğum. Tecrübesi olan anneler yardımcı olur mu sonrası bakım nasıl olmalı karton bardak koyanlar var bezi değişimi neye dikkat etmeli hiç bilmiyorum:( :(