Arkadaşlar 3 tane çocuğum var, en küçüğü 1 yaşında, en küçüğüm şu ana kadar 1 zatürre, ⅔ kere bronşit oldu. En son antibiyotiği 3 ay ara ile kullandık ondan önce her ay kullandık. Tüm kış yaz gelsin de çocuklarım hastalık yönünden rahat etsin derken Haziran ayını hastalık ile açtık, mart ayında tekrar bronşit olan bebeğim Haziran ayında yine oldu, antibiyotik biteli 5 gün oldu şu an grip en küçüğüm, en büyüğüm ve ortanca da hasta. Çocuklar alerjik, hasta olmasınlar diye en son ev değiştirdik yine hastalar yine hastalar. 1 ve 2 numara bir şekilde toparlanıyor ama 3 numara da en ufak öksürük vs ciğere iniyor. Ne zaman geçecek bu günler çok psikolojim bozuldu.Rabbim beterinden korusun.