Doğum yapalı 42 gün oldu daha önce ki postlarımı okuyan bilir süt arttırma yapıyordum. Çok şükür 5 gündür sütüm gelmeye başladı kızım da tutuyor ama biraz çekip sonra uyku moduna geçiyor biraz rahatsız edip emziriyorum sonra yine aynı. Uyusun diye bırakıyorum 1 saat bazen yarım saat sonra yine meme istiyor ama tam anlamıyla çok çekemiyorda. Ben yine sonra mama veriyorum yanlış mı yapıyorum acaba ne yapmam gerekiyor nasıl bir yol izlemeliyim