_YanakReisinAnnesii Beyzabuglemehmet biz hissetmedik iyiki de hissetmedik. Geçen İstanbul da olanı hissettiğimiz de oğlum aşırı korkmuştu sürekli deprem olacak evimiz yıkılacak diyordu 🥺
Beyzabuglemehmet Tombikdonerartikcokpahali arkasından yine küçükler olmuş gemlikde Allah büyüğünden korusun