kuzeymommmm Oğlumun ismi Kuzey Emir ama emir ismine ısınamıyorum kuranda geçiyor diye ekledik ama emin olamadım hiç değiştirmek kolaymı acaba
hdjdj kuzeymommmm evt ya bende beren alya koydum ama hiç ısınamadım bende değiştiricem insallah eşimi zor ikna ettim
mmisa hdjdj sizin yorumunuzu taaa 4 ay önce görmüştüm 4-5 aylık bebeğin ismini değiştirdmeyn bence ya Beren alya gizel cok dert ediyorsanız alyayı atın Yerine ne koycaksnz
hdjdj mmisa baştan berridir aysima diyodum son anda değiştirdim pişman oldum içime sinmedi isim değiştirmenin yaşı yoktur 18 yasında bir kızda değiştirdi burada