imaddesi etl aa daha önce hiç görmemiştim. Evet çocuk zaten ağırlık yapıyor bide oturak mı taşıycaz dmi😅
etl imaddesi ya aslında normal dursa ağırlık bele ve omuza eşit dağıldığı için daha konforlu ama benim minnoş cevreyi gördükçe var güçüyle mutlulukla baçaklarını kollarını salladığı için çok yoruyordu beni😅
Rabiiul HappyKids emzirme yastığı , gereksiz oyuncaklar ve ayrı ayrı alınan ek gıda gereçleri , fazla biberon ve süt kaşığı
ebrulimebrulim Rabiiul herkesin ihtiyaç hali farklı tabi :) emzirme yastığı büyük olanlardan aldım iyiki de almışım şimdi oturmaya başladı arkasına destek yapıp kullanıyorum
buketys etl ilk defa gördüm çok kullanışlı gözüküyor bence 😀bende bunun normali var onu da çok kullanıyorum ben onunla ev süpürür sırtımda toz alıyorum çok kullanışlı bu ürünler bence ama ben seviyorum çocukları sırtıma sarmayı. Kızımı eski zaman annelerin yaptığı gibi iple çok sardım ama bu daha az ağrıtıyor beli daha konforlu sizinki 2 kat konforlu gözüküyor çocuğun bacakları hiç acımaz
almira35 etl ay ben bunu iki haftadır aldım. Kizm 5 aylık. Ayrılamıyorum.bunfan. kanguru şeklinde değil de bel taburesni kullanıyorm. Takiyorm belime gün içinde kucağımda tutarken bebeğimi ona oturtuyorum. Fazla ağırlık olmuyor, yormuyor beni. Dışarda kısa mesafe gideceksem yine onu takiyorm. Efso bir şey.
tns11 Reflü yatağı bebek doğduktan sonra duruma göre alınabilirmiş bebeğim reflü değildi rahatta edemedi hiç kullanmadık Meme reddi yaptığı için bir sürü biberon aldık fazla gereksizmiş
Rabiiul ebrulimebrulim evet herkesin ihtiyacı farklı bana çok gereksiz ve kullanışsız geldi ne örtüsünü ne de küçük yastığını kullandım emzirme yastığını da 3-5 kez anca kullanmışımdır
duruistwo HappyKids -Envai çeşit mama önlüğü almıştım.Hep leke kaldı attım.Yıkaması zor kuruması zor. ( oioi yeterliymiş )
ayseeew patlakprezervatif ya bunu söyleyenleri anlamıyorum bana da aynı hatayı yaptırdılar çocuğun beş aylık anca gidiypr dediğiniz gibi hastane çıkışları 0-3 ay bile olmadı çocuğa 😨 o yüzden LCW tercih ediyorum etiket neyse o ayda giyiyor çocuğum🤷
AnaKuzusu34 HappyKids şu ahşap sepet beşikler çok büyük pişmanlık belli bir süre sonra dökülüyor vidaları falan kendi kendine düşüyor
JanJan_ Dmtt06 yok ben sadece mochiyi toplasanız üç beş kere kullanmışımdır bebebao ise hiç beceremedim yani göğsüm büyük diye mi bilmiyorum ayarlayana kadar kan ter içinde kaldım süt akıyor mu akmıyor mu görmüyorum
deryalina67 Dmtt06 elektrikli ana kucağı biberon manuel pompa çok yorucu onun dışında kullanmadığım bişey yok
nilikonunannesii HappyKids envai çeşit biberon, emzik, elektrikli ana kucağı hiçbirini de kullanmadım.
wildwings09 cLearQueen bizde de yaptı eczaneden almama rağmen orijinalliğinden şüphe ettim yani o kadar kötüydü. Mustelanın hiçbir ürününden memnun kalmadım
beriiiiil HappyKids kanguru. Hiç sevmedi kızım. Hatta benim aldığım kanguru pek rahat değil heralde diye bi tane daha çok daha oahalısını aldım 😅 ikisini de hiç kullanamadım
kirmizibalikbeachte HappyKids elektrikli ana kucağı.. bir kere zor yattı üzerinde resmen, bende sanıyordum ki koycam bebişi üstüne o fıngır fıngır sallarken uyucak jajsjsjj hayaller işte.. anne yanı beşik.. severek 6 ay kullandık ama sonrasında sığmadığı için park yatağa geçmiş olduk. Bi de sepet beşikte almıştım hele onda hiç yatmadı. Üç kere para vermektense keşke direkt park yatak alsaymışım.
goknur_1 kirmizibalikbeachte Benim belimde kayma vardı doğumdan sonrada çok zorlanmistir oğlumun besigide çok genişti içi eğilip onu alırken vs aşırı zorlaniyodum anne yanı besiklere bakıyorum bende çok yüksek fiyat alsam 1.3 yaşına kadar kulanirim konforlumu önerirmisiniz
hanimihra Klasik wee baby biberon(çok hızlı akıyor),pompa şeklinde burun aspiratörü,manuel süt pompası,yarım kundak