Beren2323 Kızım çok kötü pişik oldu 7 Aylık daha önce hiç olmamıştı bepantol kullanıyorduk şuan hiç etki etmiyor .. kıpkırmızı bütün gün çığlık çığlığa ağladı bezini açınca susuyor kapatınca ağlıyor
xfundaaa Beren2323 kuzum benim de oyle olnustu resmen derisi soyuluyordu ağlamaktan heba oluyordu ben arko krem sürdüm acik biraktim biraz 1 2 gun icinde toparladi hemen etkisini gördüm cok şükür
Sademm Beren2323 sudocrem canım 1gecede farkı göreceksin ben doğduğundan beri kullanıyorum hatta tavsiye ettiğim çoğu arkadaşım memnun kaldı tabi her bebek farklı
Goktugunannesiseda52 Beren2323 Benimde pişik sorunum var oğlum 10 aylık hemde öyle böyle pişik olmuyor kanıyor resmen dediğin gibi altını açınca susuyor kapatınca ağlıyor doktor hametan verdi çok iyi geldi iki kere sürdüm geçti hemen pişiği geçti ama ben sürmeye devam ediyorum
Dilara06 Yıkayın her alt değişiminde ve kuru bezle kurulayın ıslak mendil sürtünme yaptığı için daha çok acıtıyor sudokrem iyi geliyor kızım göz göz fişik olmuştu o geçirdi şimdi yine pişik hemen geçiriyor
daiysdiuy Beren2323 sudokrem ve mavıdesıtını karıstırıp sürün i. bizim doktorun önerisidir. onunla topladık biz