busraufukilbilge Kizlar bebegimi sadece mama ile besliyorum , 30 ml mama veriyorum gazini aliyorum alti temiz ama uykuya zor geciyor . Az uyuyor surekli huzursuz halinde gibi , kafayi yemek uzereyim Suan 8 gunluk Anlayamiyorum gibi geliyor kendimi suclu hissediyorum
myangelson busraufukilbilge gazı olabilir mi 1 hafta sonra falan gaz başlamıştı bizde veya mama gaz yapıyor olabilir. Tekrar biraz mama teklif edin içecek mi bakın
defnevedoruk busraufukilbilge benim bebeğimde 8 günlük, 30 az geliyor olabilir mi? Ben mama vermiyorum ama tam emmediği için 2-3 saatte bir 60cc veriyorum sağarak aralarda da emziriyorum belki 30 yetmiyordur
D_deniz busraufukilbilge gazını ne zaman ne şekilde çıkarıyorsunuz acaba. Bu konuda tam anlamıyla tecrübem var
meayay busraufukilbilge doymuyor olabilir kucağınızda kokunuzda kalmak istiyor olabilir bide mamanızın markasını değiştirin gaz yapıyor olabilir
busraufukilbilge mavi176_ bazen 2 bazen 3 Saat , besliyorum uykuya daldi etti 1 bucuk saat geciyor , sonrada zaten tekrar uyandirip alt degistir mama ver gaz cikar dongu boyle gidiyor
busraufukilbilge myangelson gaz dun gece sorun oldu biraz evet Damla aldik masaj yapiyoruz falan . Baby goat mama kullaniyoruz , onerebilceginiz baska mama varmi acaba
busraufukilbilge defnevedoruk yenidoganlarin midesi kucuk deniliyor 60 cc agir gelmezmi . Bende 2 gundur az biraz sutum geldi vermeye calisiyorum ama yeterli gelmiyor tabi
busraufukilbilge D_deniz mamayi verip biraz bekliyorum , midesine insin iyice diye Sonra sirtina vururak 10 15 dakika boyunca masaj yapiyorum cikartmaya calisiyorum , ama her defasinda oyle kuvvetli cikmiyor
busraufukilbilge meayay zaten 3 gundur kucagimda uykuya daldiriyorum gogsume yatiriyorum iyice dalinca yataga aliyorum . Dun gece hic yataga birakamadim gaz sorunu vardi hep gogsumde yatti
myangelson busraufukilbilge ben 1 buçuk aylıktan beri sma comfort kullanıyorum oğluma en iyi gelen mama o oldu gaz konusunda
D_deniz busraufukilbilge beklediginiz için bağırsağa iniyor. Ağrıları olur ağlar uyuyamaz mız mız olur. Mamayı içer içmez uyuyor bile olsa hiç beklemeden omza kaldırıp 5dk omuzda tutun her hangi bsy yapmaya gerek yok. Bunu 1kez atlayınca iki gün ağrı olur. Osuramaz ağrı olur.
kurufasulye busraufukilbilge benim bebisim 4 aylik oldu. bizde gaz sikintisi cok yasadik sonra arastirdik ettik, en sonunda cozumu mamayi bitirdikten sonra direkt kaldirip gaz mideye inmeden cikarmaya basladik. sukur boyle boyle atlattik. sende bi oyle dene bakalim belki isine yarar. ✨
meayay busraufukilbilge yeni doğduğu için annenin kucağından ayrılmak istemez bebekler ama gaz sancısı olduğunu düşünüyorsanız gaz damlası kullanabilirsiniz yada mamanızın markasını değiştirebilirsiniz biz de doğumdan beri mama kullanıyoruz 2 ay kadar emzirdim sonra hep mama veriyorum sma optipro kullanıyoruz gaz olursa comfort kullanabilirsin demişti doktor
myangelson busraufukilbilge sütüm ilk zamandan beri çok az geliyordu 4 aylık oldu iyice azaldı artık 30cc çıkıyor çerez niyetine içiyor çocuk 🥲 yani önceden beri hep emzirir sonra mama verirdim ama mama daha çok içiyordu tabi
mavi176_ 45 CC yapmayi deneyin bence şimdiki beslenmesinde bir buçuk ölçek yani doyup doymadigini anlamış olursunuz 3 saat çok uzun Max 2 saatte beslenmeniz gerekiyor
myangelson busraufukilbilge 1 hafta kuvozde 30 verildi 2. Haftasında 60cc ile devam ettik öyle dediler