ssc01 doğum yapalım 6 ay oldu canım Ocak ayında doğum yaptım ve ilk reglimi oldum Mart ayında sonra Nisan ayında hiç olmadım Mayıs ayında oldun Haziran ayında 25 gün geciktim eşim korunuyor bizdede bende bir türlü spiral taktırmak için gidemedim 25 gün sonra yine oldum temmuz ayında da 16 gün geciktim maalesef her gecikmede korkardım test yapıyordum ama eminim gebe olmadığıma bir türkü benimde düzene girmedi doktora gidicem bende pazartesi günü şuan regl bitmek üzere ama uygulamadan bakıyorum regl döngüm 28 günde bir olması gerekirken benim 45-58 gün gösteriyor olağan dışı yazıyor bir baktırcam bakalım ama maalesef bu bence korunmayla alakası olduğunu düşünmüyorum ilk çocuğumda da ben hemen düzene girmişti 4 ayda ondada korunuyorduk.