13seda Kızlar merhaba 4 Aylık bebeğim var bu zamana kadar prima kullandım değiştirmek istiyorum sızdırmayan tavsiye lütfen prima sızdırmıyor bu arada bez hakkında söylentiler yüzünden değiştirmek istiyorum
Kuzumveben 13seda ben dogudugundan beri prima kullaniyorum 15 aydir hic oylr bi sizma filan yasamadik
13seda My_LiFee ben doğduğundan beri kullanıyorum hiç sızdırmadı ama bez kokuyor kokusunu araştırdığımda içinde petrol türevleri vs.olduğu için kokuyor dendi hep böyle şikayetler var
Mom0870 13seda ebebek ve jokerde satılıyor canım hem uygun fiyatlı hem de pişik yapmadı çok dolmadığı sürece sızdırmıyor molfix felan da denedim ama goon u daha çok sevdim
Mom0870 13seda bana da losyonlu parfümlü ve kimyasal içeriyor demişlerdi yoksa Prima sızdırma konusunda çok iyi biliyorum beni de onla büyütmüş anacığım ama ben korktum sleepy denedim çok kötüydü molfix pure soft denedim beğenmedim Goon gayet iyi
Esmaaaa 13seda molfix hipoalerjenik olandan çok memnunum canım bu zamana kadar hiç sızdırma yaşamadım 😊
Yigitinnannesi 13seda 6 aylık oğlum var can bebe kullanıyorum memnunum , hepsiburada dan alıyorum uyguna geliyor