Kızlar 2 haftayı birkaç gün geçti başlayalı ve söyleniyo tuvaleti geldiğinde :((( oturduğunda yapıyo ya da hep altına kaçırıyo tecrübeli annelere soruyorum sizce ben erken davrandım çocuğum için 26 aylık olmak üzere veya aynı süreçlerden geçtiniz mi lütfen bilgisi olan yazsın