19.aydan bildiriyorum daha kötüyüz 😂 herkes içinde meme diyor ben dışında asla kimsede durmuyor eskiden bana gelmezdi gezmek icin götürmek isteyenle giderdi şimdi hiç gitmiyor. Öyle onu bırakıp gittiğim bir durumda yok anlamadım bu normal mi atak mı sendrom mu ne bu yaşadığımız