Meri-Mel Kızım Osman abalı ve çocuk akademisi kitaplari bir de yükselen zeka kitaplarini çok severek yapmıştı kışın, fakat iki ay kadardir kitap yapamiyorduk bu kitap ile yarimsaat kadar oyalandik 101 de var kızlarım bilginize 💜 Kızım 31 ay 18 günlük 🥰❤️
Meri-Mel Meri-Mel Bu kitabın bu haric üç çeşidi daha vardı,biz iki tanesini aldık birini baya yıprattık bile üç gündür 🤗🌸
Meri-Mel coldplayy Ben teşekkür ederim canım ❤️ umarım üstte kalma şansı olur da herkes faydalanır yani en azından isteyenler 💜🤭
Meri-Mel CuteBadesMama Yaaaaa yerim ben o parmakları biraz bizim etkinlik masayı boyama ile son buldu 🙈☺️ o minnak eller iyiki var ama 😌🌷
MamaUygarVibes Meri-Mel çocuk akademinin, içinden taslar çıkan bir seti var onla güzel vakit geçiriyoruz , şimdi konuşma vakti var ondaki basit etkinlikleride yapıyoruz. Bir de neobebek-arabul kitabı çok iyi kesinlikle tavsiye ederim🌸
Meri-Mel MamaUygarVibes Taşlı dedigin turuncu kareli , taşlarında görseller olandan mı bahsediyorsun canım 🤔
Meri-Mel MamaUygarVibes Görsel atabilir misiniz diğer ikisi için Neo bebek için merak ettim eğer sorun n olmaz ise❤️