betiii Kızlar sağlam, kullanışlı , yolda sürüsü güzel olan bi bebek arabası arayışım var Ben travel sistem kullanıyorum kabin boylar bana biraz dandik geldi Alıp almama konusunda kararsız kaldım Kullandığınız memnun olduğunuz arabalar hangileri
ikibebekannesi34 betiii hamilton v10 aldık ikinci araba olarak, travel kadar olmasa da rahat ve fiyatı uygun. En önemlisi tasıması kolay
Nova betiii Inglesina quid 2 öneririm. Travel harici bunu kullanıyoruz rahat ve kullanışlı bir model.
pivpivpivahmedmuhsin betiii Joie Pact Pro kullanıyoruz. Bu üçüncü bebek arabam üçü de aynı marka. Ben çok memnunum.
26merve26 betiii chicco trolley me öneririm şuan kullanıyorum benimde 2. Çocuğum kanz travel ardından baston ardından kabin boy aldık sonra 2. Oğlumda kabin boyu eşim kırdı yanlışlıkla öyle olunca şimdi chicco kullanıyorum mükemmel fiyatına göre çokta fiyat çıkmak istemedik zaten son diye ama eğer ilk çocuğunuz ve ilerisi olacaksa chicco goody xplus yada plus öneririm hem deneme fırsatı bulduk hemde gerçekten güvenilir bilgili biriyle sohbet etme şansımız oldu araba konusunda gerçekten çok güzel ve hakediyor net ben zaten kabin ve bastonun kullanışsızlıgını gördüm sonrasında aldığımız ilk kabin boy baby2 go muydu neydi mecburi aldık onuda araştırmadan tasarımsal olarak hoşlanmıyordum zaten sonra kırılınca iyice bir araştırmaya koyuldum her mağazayı gezdim gözünle gördüm herhalde her markayı mesela joie falan çok kaba ve hantal sürerken zorlanıyor insan kanz da öyle zaten bazı markalar yabancı sanıyoruz hep Türkiye yapımı yani biraz piere cardin iyiydi oda tasarımsal olarak hoş gelmedi sonra chicconun ohlala diye Boston modeli var öyle bi bakayım dedim küçük olunca akıyor araba dedim bu nasıl baston hemen ibreler bu markaya çevrildi sonra kabin boy modelleri olan bi mağaza gittik ve lüks bir mağazaydı adam herşeyi anlattı dedik sallıyorum civilde kanz var falan o yurt dışındaki kanz değil dedi işte şu var onda böyle bunda böyle cidden o mağazadaki arabalar bambaşkaydı ve adam dedi ki eğer bir çocuk daha düşünceniz varsa goody lerden alın he bi kaç sene sonra işimiz bitecek dersen trolly me al dedi onu aldık bizde ve baya 4-5 ay oldu yok gibi tısır tısır ve benim oğlum diğer arabada durmak istemiyordu şimdi duruyor mesela uyuyor ötekinde hiç uyumuyordu uyusa bile 5 dk sonra uyanıyordu rahatsızlıktan demek ki yani bilmiyorum ben memnunum hani fiyat aralığınız ne bilmiyorum ama gerçekten çok araştırmış tecrübe etmiş 2 çocuklu bir anne olarak yazmak istedim belki başka annelerde okur diye 😇
betiii 26merve26 ay hakkkinizi helal edin ne kadar güzel uzun uzun yaşmışsınız nasıl mutlu oldum Çok kıymetli bilgiler bunlar söylediğiniz herseyi detaylı not ettim çok işime yarayacak teşekkür ederim 😍💜💜💜
26merve26 betiii ah ne demek rica ederim bi faydam olursa ne mutlu bana ❤️❤️❤️inan hani bebek arabası deyip geçiyoruz ama bi 3 sene insanın eli ayağı oluyor eğer kullanışlı değilse dert ama iyiyse hiç yormuyor insanı 😏
26merve26 betiii onlarda kabin boy biraz daha üst segment misal koyunca kendi kapanıyor falan daha asortik diyim ahah 😂