Çocuğumda utanma sosyal olamama gibi bir durum var hemen arkadaşlık kuramıyor oyunlara giremiyor çok üzülüyorum bu duruma artık sadece kuzeniyle oynarken çok mutlu diğer arkadaşlarınıda seviyor fakat her şeye kuzenini dahil etme isteği var böyle bir şey yaşayan var mı aranızda sosyal anksiyetesi mi var acaba