Kızlar merhaba oğlum 3,5 yaşında şu bir kaç ayda huyu suyu iyice değişti her şeyi bağırarak yüksek sesle söylüyor istisnasız her söylediğimize itiraz ediyor istediği şeyler hemen olsun istiyor sınır koymaya çalışıyorum ama yok bu arada 2 haftadır kreşe başladı bu söylediğim şeyler kreş döneminden öncede vardı ama sanki okulla dahada arttı ne yapacağımızı şaşırdım eşimle sizde kreşe verdiğiniz dönemler bu tarz davranış değişiklikleriyle karşılaştınız mı ?