eylulbebesi_ akkoyun28 travazol kullanıyorum bir çok kremden daha etkili bittiğinde tekrar çıkacağı belli olduğunda hemen sürüyorum geçiyo
kucukyavrumm11 akkoyun28 ya o zaman bi doktora görünün onlar kaşıntıda yapıyor bizimki kaşıyınca öylece duruyordu rahatlıyordı yazık kıyamam