Senelerdir braun kullanırım çok memnunum ama bi başlığı bozuldu tekrar braun almak istiyorum braun 7 ve braun 9 arasında kararsız kaldım görünüşü farklı gibi duruyor özellikleri aynı gibi geldi ama emin de olamadım siz hangi model kullanıyorsunuz hangisini önerirsiniz