ayisigi__ kızlar 7 haftalık hamileyim 58 le hamile kalmıştım gecen tartıldım 55 kilo olmuşum kilo vermişim migde bulantım yok olmuyor yani her şeyi yiyebilirim ama yiyemiyorum canım istemiyor yani neden olabilr normal mi
Mariposa ayisigi__ ilk 3 ay kilo kaybı yaşanması normal iştah da zaten ikinci trimester’da aciliyor 🤭
ayisigi__ Mariposa oh valla ya içim rahatladı yemek yiyemiyorum demiştim ya bebeğin gelisiminde her hangi bir sıkıntı yaratmaz dimi?
Mariposa ayisigi__ yok canım olmaz şimdi yediklerin bebeğe gitmiyor zaten senden senin değerlerinden besleniyor sadece güçsüz halsiz kalabilirsin kontrollerde doktorun yazdığı vitaminlerini düzenli kullansan yeter. Endişe etmeyin. 🌸