annekadin21 alparslanzeynep56_ ben 11 aylıkken basladm. Ztn 1 ay fln sürdü süreç. 13 aylik hala bazen3 4 de fln uyanıyor emziriyorum. Bence 1 yaşından snra kesilmeli
betul97_ alparslanzeynep56_ Doktorumuz 1 yaşına kadar gece beslenmesine devam dedi. Bende merak ediyorum ağustosta 1 yaş olacak o zamana randevumuz olacak ama nasıl bırakacak bilmiyorum. Mama içiyor gece 1-2 kez içer
[silindi] alparslanzeynep56_ Mama mı içiyor? Doktorun onay verdiyse erken değil eğer bunu istiyorsan kesebilirsin. Hem bebeğin hem senin için iyi olacaktır. Ben 9 aylıkken kestim. Gündüz beslenmelerinde düzelme gece uykularında kesintisiz uyku oldu.
annekadin21 talhamamy her uyandığında meme vermedim. Agladi brz kucakladım once, sonra popoya pis pis derken süreç devam etti. Aglicak brz malesef. Çünkü 1 yıldır olan bir alışkanlığı kesiyoruz
talhamamy annekadin21 evet biz de başladık dört gece oldu dediğiniz gibi çok ağlıyor bir 1,5 saat kucakta gezdiriyorum öyle yatırıyorum anca zamanla alışır diye düşünüyorum ama hiç alışmayacak gibi geliyor