Gokturkmom valla ben her sene bu zamanlar güzel köylü izlemeye başlıyorum ndnddj balayında da hatta muğla’ya gitmiştik sırf o köyü gezmek için 😄 o civarda akyaka,belen kahvecisi,azmak,yuvarlakçay falan da var millet Bodrum’a,Marmaris’e gider ben Ula’ya gittim 😄 bir de bir ara ATV’de bir yaz dizisi vardı neydi o ya 🤭 dizi Isparta’da çekiliyordu gül hasadı falan yapıyorlardı 🤭 ona yetişemedik bizde lavanta hasadına yetiştik 😄 Allah bu sene de gitmeyi nasip etsin ben tekrardan bu dizileri izlerim 🤣