[silindi] selinkumsal10 bunu takip etmek sizin göreviniz aslında. 8.ayda aşı yok ama olsaydı siz atlamış olacaktınız. Buraya başlık açmak googlea “aşı takvimi” yazmaktan daha zor 🤦🏻♀️