alparslanmomms Kızlar altı aylık bebeğimin gözünde çok hafif şişlik var doktora götüreceğim ancak evde ne yapılabilir ilerlememesi için uyguladığınız yöntemler varsa yazabilir misiniz
beybitolat alparslanmomms nasıl bi şişlik resim atsanız daha çok yardımcı olmaya çalışır diye düşünüyorum
Mariposa alparslanmomms göz hassas bölge evde müdahale etmeyin , muhtemelen konjoktivit olmuştur. Göz iltihabi
beybitolat alparslanmomms müdahale etmeyin bence o zaman allah korusun göz biraz tehlikeli ama doğduğunda oğlumda çapaklanma göz kuruluğu vardı çayla sildim bi pamuk yardımıyla çok iyi gelmişti ama dediğiniz gibi kısık veya şiş değildi