zeynep1401 yakılma dediğiniz gümüş nitrat mı yapıldı ? Bizde hastaneye gittik göbek bağı çok erken düşmüştü kurumadan, ekstra birde temizleme mendili alındı eczaneden bir sorun yaşamadık morarma dediğiniz gri koyu bir renk ise korkmayın gayet normal 4-5 güne kabuk gibi düşer