Slmm2006
Lava dikdörtgen var bende de, yalnız döküm üzeri kaplaması var.
Ben yağsız biftek yapmak istemiştim ve et yapışıp o kaplama yer yer çözüldü, kimyacı bir arkadaşım oldukça zararlı olduğunu ve kullanmamamı söyledi.
Şimdi etkilenmemek için üzerine yağlı kagit koyarak kullanıyorum ama o da sağlıklı değil.
Önerim eğer bulabilirseniz kaplaması olmayan, tamamen döküm demirden oluşan bir tava tercih etmeniz. Ama maalesef onların da bakım ve hazırlama süreci zahmetli ve lavalar gibi bulaşık makinesinde yıkanamıyor.