Deletedmom_897 evet bu kadar masum olduklarını düşünüyorum dünyada siyasal İslamcılar kadar iki yüzlü hiç bir topluluk yoktur araştırın bakın, Brezilya,Peru şiili, Ekvador,el Salvador, İspanya, İrlanda İsrail büyükelçilerini geri çekti bir sürü solcu ülke ekonomik ilişkilerini kesti Küba, Bolivya terörist ülke ilan etti daha yeni İsrail’e gitmeye çalışan grup solculardi o sırada Müslüman ülkeler Filistine sınırını kapattilar açlığa ölüme mahkum ettiler düşünün o insalad oradan kacamiyorlar bile özellikle mısır yaptı, peki Türkiye ne yaptı TV ye çıkıp her gün İsrail’e lanet yagdirip arka planda İsrail’in petrolünü doğalgazıni taşıdı insanlari miting yapmaya teşvik etti ama arka planda hep ticaretini yaptı, zamanında 1960 larda Filistin Kurtuluşu için Filistin’e giden de Türkiyedeki solculardi. Araştırıp öğrenebilirsiniz. İran’ın nükleer tessileri vurulduğunda ABD yi kınayamadi bile Türkiye endişe ediyoruz sadece dedi, halbuki filistin için silahlı mücadele eden tek devlet İran’di. Leman gibi dergiler de biliyor bu siyasal İslamcı ligin iki yüzlülüğünu. O yüzden ortada hakaret falan yok ama insanlar gene çıkıp bunlar din düşmanı diyip linçletmek istiyor tıpkı Sivas katliamında linç ederek canlı canlı yakılmasına izin verilen Sivas katliamında ölen insanlad gibi. O yüzden lemana laf edene kadar ülkedeki milyon tane hukuksuzluga laf edilsin, ha bu arada gerçekten hakaret edilmiş olsaydı peygamberimize ben de çok karşı çıkardım adamlar böyle bir şey yok diyor geçip sırf orada Muhammed ismi geçiyor diye o diyemezsiniz, çünkü Filistin’de en çok kullanılan isim Muhammed zaten.