Meri-Mel konu sadece dini değerlerimiz değil aynı zamanda milli değerlerimiz. Bu derginin samimi bir karikatür dergisi olduğunu asla düşünmedim. Çünkü Türklüğe, Atatürkçü Düşünce’ye karşı olan, Türk Gençliği’nin demografik yapısını ve toplumun bozulmasını teşvikleyici nitelikte saçma sapan ince mesajlar içeren paylaşımlarıda olmuştu. Tabi ki dini hassasiyetlerede sıra gelecekti. Açıklamaları özetle “yanlış yorumluyorsunuz” olmuş. Niyetleri hakkında ise “hayır size inanmıyoruz” diyemeyiz. Sonuçta böyle açıklamışlar. Fakat kapılarına gidip cam çerçeve indirmek vandallıktan başka bir şey değil. Ayrıca sakin kalıp ‘Allah’a havale eden’ insanları bile galeyana getirebilir bu tür provokatörler. Hukuki süreç devam edip umarım yasal karşılığı neyse cezalarını alırlar. Bizim ayrışmaya değil böyle provokasyonları anında farkedip bütünleşmeye ihtiyacımız var. Kastım bir yerde toplanıp elde pankartla hareket etmekte değil, tamamen yok saymak, kale almamak.