babygirlandcatmom 1+1 de oturuyorum 2+1 E geçeceğim yani evimde eşya pek yok şükür, 1 tane bebeğim var ve eşimle ikimiz taşınacağız kimse yok yardım edecek. O yarın evi temizleyecek ama eşyaları nasıl yapacağım fikir verir misiniz
starwomen babygirlandcatmom Kolilerin üzerine mutlaka içindekileri anımsatacak bir şeyler yazın. Açarken kolaylık oluyor. En büyük tüyom bu
Bezelyeannesi babygirlandcatmom kıyafetleri dolapta askıdayken çok poşeti geçirip askının başlarını paket lastiği yle birleştirin bu sayede aldığınız gibi aynı şekil dağılmadan asarsınız. Her odanın kolisini ayrı yapın açarken ortalık çok karışmaz,
endoplazmikretikulumiste babygirlandcatmom oda oda topla karmaşık hale getirme . Mesela kutulara bebek kıyafetleri bebeni kışlık benek yazlık sizinkileri bizim kışlık bizim yazlık gibi üzerlerine yaz. İlgili odalara bırak . Detaydan önce ağır eşyalar gitsin mobilya yatak halı falan hemen yerme koyun gerisi nevresim ve çamaşırları dolaba yerleştirme olsun. Uğraştıran mutfaktır genelde . Mutfağı en sona bırak gerekirse .