melosunbebikosu 3 aylık bebişleriniz akşam kaçta gece uykusuna geçiyor kaçta kalkıyor gece kaç kez uyanıyor arkadaşlarımmm 🩵🩷
meayay melosunbebikosu 10 aylık ikizlerim var inanın bu zamana kadar en iyi uyku düzeni o zamandı. Gece evet biraz geç yatıyorlardı 11-12 yi buluyordu ama sabah 6-7 ye kadar hiç kalkmıyordu ikisi de o kadar rahattım ki 🙈 şu an uyku yüzü görmüyoruz çok özlüyorum o günleri 😵💫
ysm53 melosunbebikosu şimdi 4.5 aylık 3 aylıkken 8-8.30 gibi geçiyordu 1 kez de uyanıyordu gece. Şimdi daha kötü 2-3 kez uyanıyor sabah 5te de ayakta gece 3ten sonrası zaten zorla iki saat daha uyutuyoruz.
kbrhrn melosunbebikosu benim bebeğim 3 ay 10 günlük, akşam 20.00- 21.00 gibi gece uykusuna geçiriyorum, gece 03.00 ya da 04.00 gibi uyanıyor, emzirdikten sonra 2 ya da 3 saat sonra uyanıyor, tekrar uyuttuktan sonra 7.30- 8.00 gibi güne başlıyoruz genelde .
Yaso_ melosunbebikosu 8-9 arası yatırıyorum gece saat 12 de ben yatmadan emziriyorum sonra kendisi 3-5 arası uyanıyor bir kere emiyor sonra zaten 7 de uyanıyoruz 😁O uyanıyor ben ayakta uyuyorum daha doğrusu 😂
melosunbebikosu meayay ikizler zor uyumayan ikizler daha zor 😥 Allah yardımcınız olsun. Dışarıdan çok güzel gözüküyor ikiz çocuklar ama tabi yaşamadan bilemeyiz biz tam anlamıyla zorluklarını
meayay melosunbebikosu amin Allah hepimizin yardımcısı olsun. Evet ikiz çok güzel ama o kadar yorucu ki. Bi tane de 5 yaşında oğlum var tabi onda ilk annelik yine herşey zor geliyordu ama şimdi diyorum ki tek çocuk ne kolaylıkmış. Bu günlerimiz geçici hep bunu düşünerek rahatlatıyorum kendimi
melosunbebikosu ysm53 neden sürekli bir huy değiştirme döngüsü oluyor ya benimki de gündüzleri uyumuyor sadece memede sakinleşiyor uyuyor
melosunbebikosu kbrhrn bizimde gece uykularımız aşağı yukarı bu şekilde ama bizim gündüz uykumuz hiç yok son günlerde uykuya direnç var çok uykusu var ama uyumuyor memede uyumak istiyor ya da
Yaso_ kbrhrn Kendisi uyanmadığı sürece uyandırmıyor musunuz benim bebeğim de 8-9 arası akşam uykusuna geçer ama ben 12 gibi kendim emziriyorum bir kere sonra 4-5 gibi sabah 7 de uyanıyor zaten bende bıraksam mı
melosunbebikosu meayay benimde ilk çocuğum dediğiniz gibi zor geliyor bazı şeyler aslında gelip geçici öyle tabiki geriye dönüp baktığımızda yaşarken zor gelmiş diyeceğiz büyük ihtimalle
myybabyy Bebeğim yeni 4 aylık oldu. Gece uykularımız düzenli akşam 8 gibi uyur gecede uyanmadan emer ve devam eder. Emme sayıları değişiyor bazı gece 2 kere kalkıyor bazı gece ⅘ kere. Gündüz ise sanırım 4 ay ataklarından kaynaklı yarımşar saat uyuyup uyanıyor şu ara
meayay melosunbebikosu evet hepsi geçici büyük oğlum 5 yaşına girdi bize hiçbir yüklüğü yok aksine kardeşlerine bakmamızda yardım ediyor ona bakıp kendimi teselli ediyorum bu da küçüktü uyumuyordu ama şimdi sabaha kadar uyuyor diyorum 😅
melosunbebikosu kbrhrn memede uyuyor artık benimki bunu yeni huy edindi başka türlü direniyor ben de yeterki biraz uyusun diyorum. Atakta mıyız neyiz ya 😁
kbrhrn Yaso_ aslında tam da uyanmıyor, ya mırıldanıyor ya da ellerini emiyor, tam uyanık değil. Öyle olunca alıyorum emziriyorum uykulu uykulu sonra kendi dalıyor
melosunbebikosu Yaso_ sonu o kadar ben ki 😁 gündüz nasıl peki? Ya biz bu aralar atakta mıyız neyiz önceden gündüz uyudu şimdi sadece memede uyuyor
Yaso_ melosunbebikosu Gündüz uykuları bir felaket 🫠Bu aralar uykuya geçişte çok zorlanıyor evet zaten uyusa da en fazla yarım saat 45 dk uyur yani 🥺Biz başından beri memede uyuyoruz galiba ona alışması kötü oldu çok nadir kendi kendine uyur