byzyldz hiç bakmayın internete. Benim oğlum da 2 aylıkken bronşit olmuştu. 5 gün hastanede yattık. Ağlamaktan sütüm kesildi damla damla geliyordu. Çok zor bi anne için evladının hastalanması ama geçecek annesi🥰o da bütün bebek arkadaşları gibi çok güçlü ❤️