prenseskus asla yok benim oğlum saçlı doğdu 3.ayda aniden arttı dökülme yani doktorumuza sorduk ne gelişimden bahsetti ne bir şey, hiç takılmayın ben hemen kestim zaten erkek çocukta uzun saç sevmiyorum, işin garibi aynı dönem benimde dökülme başladı doktorumuz normal dedi annenin de başlar diye