tosuncuk25 Süt parası, doğum yapan annelere verilir. Ödeme; 4A’lı ve 4B’li sigortalı çalışanlara yapılır. 4C’liler için ise böyle bir hak söz konusu değildir. Devlet memurlarının ödemeleri bağlı oldukları kurumlar aracılığıyla yapılır. Kamu görevlisi olan sigortalılara 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu gereğince kendi kurumlarınca ödeme yapılmakta olup bu kişilere emzirme ödeneği ödenmez. Bu ödeme tek seferliktir ve beş yıl içerisinde alınabilir
Sanırım bununla ilgili bahsettiği şey