Bugün üçüncü gün hasta bebeğim. İştahsız halsiz sadece emiyor ve ateşi 38.7 kere çıkıyor. Gece başındayım yarım saatte bir kontrol ediyorum. Antibiyotik verdi doktor saatinde veriyorum. Ateşini de calpol ve ılık duş la düşürmeye çalışıyorum. Çok zor bir durum hiç dayanamıyorum onu öyle halsiz mecalsiz göremeye.. :( Siz nasıl yönetiyorsunuz hastalığı, ateşini nasıl düşürüyorsunuz. Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Bana da kolaylık olmuş olur