Çok şükür bugüne kadar oğlumun hiçbir aşısında ateş olmamıştı. Bugüne kısmetmiş.. gün boyu çok enerjik çok keyifliydi. (Çünkü non-stop memedeydi) gece uykusuna geçerken ateşi yükselmeye başladı. Gece iyice ateş yükselince dolven verdim. Şimd ateşi düştü. Başında takipteyim.. öyle işte yazayım dedim.. 😴😴😴